چگونه با پرخاشگری کودک برخورد کنیم

مقاله چگونه با پرخاشگری کودک برخورد کنیم در 15 صفحه word آماده شده است در ادامه قسمتی از متن را برای شما قرار داده ایم
دسته بندی روان شناسی
بازدید ها 1
فرمت فایل docx
حجم فایل 224 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
چگونه با پرخاشگری کودک برخورد کنیم

فروشنده فایل

کد کاربری 3652
کاربر

چگونه با پرخاشگری کودک برخورد کنیم
پرخاشگری کودک برای والدین کودک، یکی از استرس زاترین و نگران کننده ترین مسائلی است که با آن سروکار داریم.
بنابر روانشناسی ، پرخاشگری کودک تنها به علت نافرمانی و از روی عمد نیست. جیغ و داد کردن معمولا نشانه ی عصبانیت و برآشفتن کودکان است در هنگامی که کلمه ای برای بیان آنچه که آزارشان می دهد در دست ندارند. بنابراین خونسرد بودن و یادگیری اینکه واقعا چه چیزهایی کودکتان را آشفته می کند، به شما کمک می کند کنترل اوضاع را سریعا و به شکلی موثر در دست بگیرید.
خونسردی خود را حفظ کنید تا بتوانید پرخاشگری کودک را به خوبی کنترل نمایید
اشتباه ترین کاری که والدین در برابر پرخاشگری کودک می توانند نشان بدهند، این است که خودشان هم پرخاشگری کنند. کودک، به ویژه موقع کج خلقی، احتیاج به رفتار آرام کننده دارد و اگر شما نتوانید این را برای او مهیا کنید، نباید انتظار داشته باشید که آن ها آرام بگیرند. نفس عمیق بکشید و پیش از این که تصمیم به واکنش بگیرید کمی حوصله کنید.

چگونه با پرخاشگری کودک برخورد کنیم

پرخاشگری کودک برای والدین کودک، یکی از استرس زاترین و نگران کننده ترین مسائلی است که با آن سروکار داریم.بنابر روانشناسی ، پرخاشگری کودک تنها به علت نافرمانی و از روی عمد نیست. جیغ و داد کردن معمولا نشانه ی عصبانیت و برآشفتن کودکان است در هنگامی که کلمه ای برای بیان آنچه که آزارشان می دهد در دست ندارند.

بنابراین خونسرد بودن و یادگیری اینکه واقعا چه چیزهایی کودکتان را آشفته می کند، به شما کمک می کند کنترل اوضاع را سریعا و به شکلی موثر در دست بگیرید.خونسردی خود را حفظ کنید تا بتوانید پرخاشگری کودک را به خوبی کنترل نماییداشتباه ترین کاری که والدین در برابر پرخاشگری کودک می توانند نشان بدهند، این است که خودشان هم پرخاشگری کنند. کودک، به ویژه موقع کج خلقی، احتیاج به رفتار آرام کننده دارد و اگر شما نتوانید این را برای او مهیا کنید، نباید انتظار داشته باشید که آن ها آرام بگیرند. نفس عمیق بکشید و پیش از این که تصمیم به واکنش بگیرید کمی حوصله کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.