پاورپوینت مدیریت خلاقیت و نوآوری

پاورپوینت مدیریت خلاقیت و نوآوری
دسته بندی پاورپوینت
بازدید ها 2
فرمت فایل ppt
حجم فایل 549 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
پاورپوینت مدیریت خلاقیت و نوآوری

فروشنده فایل

کد کاربری 25253
کاربر

پاورپوینت مدیریت خلاقیت و نوآوری

گزیده ای از مطالب اسلایدها :

•در این شیوه افراد از طریق جستجو و کسب اطلاعات واقعی درباره ی هر وضعیت ، اقدام به تعریف و تعیین مسأله می کنند و پس از تجزیه و تحلیل ، و ارزیابی منطقی واقعیت ها ، روابط معنی دار میان آنها را کشف می کنند و سرانجام درباره ی مسأله تصمیم می گیرند .

—خلاقیت (Creativity) : توانایی تلفیق ایده ها به شیوه ای منحصر به فرد برای برقراری ارتباط غیر معمول بین ایده های مختلف است. —نوآوری(Innovation) : فرآیند بکارگیری یک ایده خلاق و تبدیل آن به محصول ، خدمت یا شیوه ای مفید است. —کارآفرینی(Entrepreneurship): فرآیندی است که در محیط ها و مجموعه های مختلفی اتفاق می افتد و طی آن تغییراتی در سیستم از طریق نوآوری های افرادی که به فرصت ها واکنش نشان می دهند ، رخ می دهد که این باعث ایجاد ارزش فردی و اجتماعی خواهد شد.

vکایرز (1968) : خلاقیت عبارت است از به کارگیری توانایی های ذهنی ، برای ایجاد یک فکر یا مفهوم جدید . vهربرت فوکس : هرنوع فراگرد تفکری که مسأله ای را به طور مفید و بدیع حل کند . vجرج سیدل : توانایی ربط دادن و وصل کردن موضوع ها ، صرف نظر از اینکه در چه حوزه یا زمینه ای انجام گیرد ، از مبانی بهره گیری خلاق از ذهن است . vاریک فروم : خلاقیت توانایی دیدن (آگاه شدن) و پاسخ دادن است.

vورت هایمر : توانائی نگاه جدیدومتفاوت به یک موضوع. vواین من: توانائی خترج شدن از جهان مرسوم و رد شدن از تله تکرارودوباره مرتب کردن طبقه ها. vگیلفورد: تفکر واگرا در برابر تفکر همگرا. vآبراهام مزلو : از یک تاجر چنین آموختم که ایجاد یک مؤسسه تجاری نیز ممکن است فعالیتی خلاق باشد .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.